مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-27حوادث

خسارت سیل به اراضی کشاورزی چالدران/400 راس دام تلف شد


بر اثر بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیل 27روستای شهرستان چالدران تحت تاثیر قرار گرفته و در این راستا به 400 راس احشام و زمین های کشاورزی خسارت وارد شده است که بعد از ارزیابی نهایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری چالدران، حسن محمدزاده با اشاره به اینکه براثر بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیل 27روستای این شهرستان تحت تاثیر سیل قرار گرفت، اظهار داشت: در اثر جاری شدن سیل در محور چالدران به چایپاره در روستای قرخ بلاغ یک دهنه از پل سه دهنه را تخریب و باعث قطع ارتباط راه  اصلی شد که با تلاش شبانه با ایجاد یک راه فرعی نسبت به بازگشایی مسیر برای تردد انجام شد.

وی ادامه داد: براثر این سل، 400 راس احشام تلف شدند و خسارت قابل توجهی به زمین های کشاورزی وارد شده است که بعد از ارزیابی مقدار خسارت اعلام می شود.

فرماندار چالدران با اشاره به سیل روز گذشته عنوان کرد: بر اثر جاری شدن سیل 2نفر مصدوم سرپایی مداوا شدند و یک نفر فوتی هم ربطی به سیل نداشته و این فرد بر اثر ایست قبلی فوت کرده است.

محمدزاده  با بیان اینکه از 27 روستای درگیر سیل، 19 روستا که خسارتی به منازل آنها وارد شده است، به 9 روستا امدادرسانی شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده، پل تخریبی در اولین فرصت  تعمیر می شود و در مرحله اول یک پل فلزی احداث خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به اراضی کشاورزی چالدران/400 راس دام تلف شد

خسارت سیل به اراضی کشاورزی چالدران/400 راس دام تلف شد