مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-27اجتماعي

اجرای طرح همیار شهید در محلات جنوبی تهران


شهردار منطقه 17 تهران با اشاره به اجرای طرح همیار شهید در محلات جنوبی پایتخت گفت: خدمات شهری به جانبازان و معلولان در دارالشهدای تهران افزایش یافت.

- داود لطفی شهردار منطقه 17 تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری  خبرگزاری فارس درباره اقدامات شهرداری اظهار داشت: منطقه 17 تهران چهارهزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و تعداد قابل توجهی از خانواده معظم شهدا در این منطقه سکونت دارند به همین منظور شهرداری منطقه 17 برای تکریم از خانواده های معظم شهدا طرح همیار خانواده شهید را به اجرا در می آورد و خوشبختانه رضایتمندی خانواده شهدا را در اجرای این طرح به دنبال آورده است.

وی ادامه داد: منطقه 17 یکی از پایگاه های مهم مردمی در زمان مبارزه با حکومت ستم شاهی بوده است و به نوعی می توان گفت ساکنان این منطقه جنوبی تهران نقش ارزشمندی در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و بعد از پیروزی انقلاب این منطقه میزبان مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر بودند که مورد سوء قصد دشمنان قسم خورده قرار گرفتند که به لطف خداوند این حادثه به خیر گذشت.

لطفی تصریح کرد: مردم مومن منطقه 17 در زمان جنگ تحمیلی نیز حضور فعالی داشتند و بعد از پیروزی جنگ تحمیلی نیز این دلاور مردان منطقه 17 در صیانت از حرمین در قالب مدافعان حرم حضور پیدا کردند و این روزها با ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همیار شهید در محلات جنوبی تهران

اجرای طرح همیار شهید در محلات جنوبی تهران