مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-27سياسي

بخش عمده ای از گرفتاری های امروز ریشه در تبعیض دارد


بخش عمده ای از گرفتاری های امروز ما ریشه در تبعیض و بستگی به این دارد که چه مشکلی برای چه کسی پیش آید و چطور با آن برخورد می شود.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز گفت: بخش عمده ای از گرفتاری های امروز ما ریشه در تبعیض و بستگی به این دارد که چه مشکلی برای چه کسی پیش آید و چطور با آن برخورد می شود.

سید عبدالرزاق موسوی شامگاه دوشنبه 4 مرداد در آیین رونمایی از پروژه های شیراز هوشمند بیان کرد: در اداره کشور وزارتخانه ها تلاش می کنند سهم خود را از بودجه بگیرند و به همین دلیل هم هیچ کس هرگز کاملاً راضی نیست؛ زیرا نیازها و اقدامات بسیار است و همه آن ها باید تامین بودجه شوند؛ در شهرداری و نیز در کمیسیون های شورا هم چنین وضعیتی برقرار است و هر معاونت یا کمیسیونی در پی جذب بیشتر منابع برای به ثمر رساندن طرح های خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و پاسخگویی شورای اسلامی شهر شیراز،او فعالیت در شهرداری را بسیار دشوار توصیف کرد و افزود: شهردار شیراز در این میانه وظیفه بسیار دشواری را بر دوش دارد؛ زیرا در فضایی خدمت می کند که زیر سایه نگاه های فرهنگی و سیاسی باید به همه، از شهروندان تا نمایندگان مجلس پاسخگو باشد.

رییس شورای شهر شیراز اظهارنظرهای متفاوت درباره سنگفرش خیابان ارم را از جمله موارد مورد مناقشه دانست و گفت: در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده ای از گرفتاری های امروز ریشه در تبعیض دارد

بخش عمده ای از گرفتاری های امروز ریشه در تبعیض دارد