مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:302021-07-27حوادث

شهر طولی خرم آباد با کمبود ایستگاه آتش نشانی مواجه است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد می گوید: چون شهر طولی است به چند ایستگاه آتش نشانی دیگر نیاز دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد می گوید: چون شهر طولی است به چند ایستگاه آتش نشانی دیگر نیاز دارد.

مهرداد فلاح در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر هفت ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر خرم آباد داریم که البته کافی نیستند.

وی با یادآوری اینکه خرم آباد شهری طولی است، تصریح کرد: از لحاظ جمعیت باید هفت ایستگاه داشته باشیم اما با توجه به طولی بودن شهر خرم آباد به سه ایستگاه آتش نشانی دیگر احتیاج داریم.

فلاح اضافه کرد: در این راستا مکاتبات و رایزنی هایی داشته ایم که در محله ماسور، مسکن مهر شمال شهر و مسکن مهر کمالوند ایستگاه آتش نشانی احداث کنیم اما تا کنون جوابی نگرفته ایم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد تاکید کرد: چنانچه راه و شهرسازی زمین در اختیار ما بگذارد این آمادگی را داریم که برای احداث ایستگاه آتش نشانی اقدام کنیم.

وی گفت: در چند وقت اخیر برخی تجهیزات خریداری شده اما نیاز به امکانات بیشتر و بهتری داریم.

فلاح بیان کرد: کار ما با جان و مال مردم در ارتباط بوده و در بیشتر حوادث حضور داریم که نیاز است امکانات مناسب در اختیارمان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر طولی خرم آباد با کمبود ایستگاه آتش نشانی مواجه است

شهر طولی خرم آباد با کمبود ایستگاه آتش نشانی مواجه است