مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-27ورزشي

آیا مشهد در لیگ برتر فوتسال 2 نماینده خواهدداشت؟


مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: امتیاز تیم منصوری قرچک به مشهد حداقل تا این لحظه واگذار نشده و مدرکی در این خصوص نیز وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: امتیاز تیم منصوری قرچک به مشهد حداقل تا این لحظه واگذار نشده و مدرکی در این خصوص نیز وجود ندارد.

حمید طیبی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا از مشهد دو تیم در لیگ برتر فوتسال فصل آتی حضور خواهندداشت، اظهار کرد: فرش آرا در حال حاضر تنها نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال در فصل آتی است.

وی در خصوص انتشار اخباری پیرامون فروش امتیاز تیم منصوری قرچک به دیگر نماینده مشهد تاکید کرد: هیچ نامه، خبر موثق و نقل وانتقلالی دال بر اینکه چنین اتفاقی در هیات فوتبال خراسان رضوی ثبت شده باشد یا نامه ای از واگذاری امتیاز اداره ورزش وجوانان شهرستان قرچک به ما و اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی ارسال شده باشد، وجود ندارد.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: در فضای مجازی خواندم که امتیاز منصوری قرچک به مشهد واگذار شده و تیم مشهدی نیز در حال تمرین است، اما تمام این ها فقط در فضای مجازی و به صورت شفاهی مطرح شده و هیچ گونه خبر تاییدشده ای در این زمینه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مشهد در لیگ برتر فوتسال 2 نماینده خواهدداشت؟

آیا مشهد در لیگ برتر فوتسال 2 نماینده خواهدداشت؟