مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-27بين الملل

مشاوران نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا سفر می کنند


در آستانه سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا برای دیدار با بایدن، مشاوران ارشد امنیتی و سیاسی وی در راستای فراهم کردن مقدمات این سفر، عازم واشنگتن می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مشاوران نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم قرار است جهت مهیا کردن زمینه سفر وی به آمریکا، به این کشور سفر کنند.

شیمریت مییر مشاور ارشد بنت و ایال هولاتا مشاور امنیت ملی وی قرار است یکشنبه هفته آینده به واشنگتن سفر کنند و با همتایانشان جیک سالیوان و برت مک گروک و همچنین دیگر مقامات ارشد آمریکایی دیدار کنند.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا در دیداری که پیشتر با روون ریولین رییس جمهور سابق رژیم صهیونیستی داشت از تصمیم خود برای دیدار با نفتالی بنت خبر داده بود.

بایدن در دیدارش با ریولین ضمن تاکید بر حمایت راسخ آمریکا از این رژیم گفته بود که وی و دولتش آماده همکاری نزدیک با کابینه جدید در رژیم صهیونیستی است و مشتاقانه منتظر است که به زودی با نفتالی بنت در کاخ سفید دیدار کند.

جروزالیم پست مدعی است که نفتالی بنت اختلاف هایی با دولت آمریکا بر سر موضوع تخریب خانه های فلسطینی ها و ادامه شهرک سازی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا سفر می کنند

مشاوران نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا سفر می کنند