مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-27اقتصادي

غافل از تعطیلی چند روزه پایان هفته؛ معدن بی بهره کویر یزد در گردشگری


رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی یزد با بیان این که تعطیلی چندروزه پایان هفته برای رونق گردشگری مغفول مانده در مورد ظرفیت های یزد به کویر اشاره کرد و گفت: - اصغرآقا نبیل در گفت وگو با خبرنگار فارس، با بیان این که علایق و نیازهای مردم باید مورد توجه باشد، اظهار کرد: یکی از راهکارهای غیرقابل انکار توسعه در کشور، رونق و توسعه صنعت گردشگری است اما باید برای توسعه این صنعت به صنایع جانبی دیگری نیز توجه شود که میتواند جامعه گسترده تری را در بر بگیرد.

وی به لزوم توجه به تعطیلات چند روزه پایان هفته به عنوان فرصتی برای تقویت صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود: متاسفانه مردم ما نه تنها از تفریح و سرگرمی بلکه از گردشگری هم بی بهره اند و یکی از این مسائل مربوط به تامین نشدن زیرساخت ها و فرصت های توسعه این صنعت است.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی یزد گفت: تعطیلات چند روزه پایان هفته یکی از مهمترین مسائلی است که امروز در کشورهای دنیا به سه روز در حال ارتقاست اما در کشور ما هنوز در تصویب تعطیلی دو روزه پایان هفته مانده ایم و اقدامی در این باره از سوی متولیان نشده است.

نبیل با تاکید بر این که تعطیلات لازمه تجدید قوا و انرژی است، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که کشورهای دنیا برای توسعه اقتصادی آن در حال تلاش هستند توجه به صنعت بازی و سرگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافل از تعطیلی چند روزه پایان هفته؛ معدن بی بهره کویر یزد در گردشگری

غافل از تعطیلی چند روزه پایان هفته؛ معدن بی بهره کویر یزد در گردشگری