موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-27فرهنگي

عشق و خون در کناره های کارون


یادداشت حاضر یادی است از مسعود میناوی و مجموعه داستان «پَپَر و گل های کاغذی» او به قلم علی یاری (شاعر و منتقد ادبی) که در اختیار ایسنا گذاشته است.

- ایسنا/خوزستان یادداشت حاضر یادی است از مسعود میناوی و مجموعه داستان پَپَر و گل های کاغذی او به قلم علی یاری (شاعر و منتقد ادبی) که در اختیار ایسنا گذاشته است.

مسعود میناوی (1387_1319) از نویسندگان دردمند، صاحب سبک و گزیده کار جنوب بود؛ از نسلی که مکتب جنوب را در داستان نویسی ایرانِ معاصر رقم زدند.

نسلی که در خلال داستان هاشان با توصیف هایی دقیق و جان گزا، تاریخِ پرغصه جنوبِ روزگار معاصر و مدرنیسمِ نفت زده را در برابر چشم خواننده زنده می کنند.

در دهه های گذشته، داستان های بسیاری از میناوی در مجلات و جنگ های ادبی چاپ شد اما تا زمانی که زنده بود موفق به چاپ کارهایش به صورت کتاب نشد.

نشر افراز، مجموعه داستان پَپَر و گل های کاغذی او را سال 1390 منتشر کرد.

داستان های این مجموعه همگی در حال و هوای خاص خوزستان و در بافتی از نخلستان، رودخانه، دریا، بندر، قاچاق و.

پیش می روند.

داستان ها در کار تصویر دنیای درونی و بیرونی آدم های حاشیه اند؛ آدم هایی از همه جا رانده و مانده؛ آدم هایی با زخم هایی عمیق و ناسور بر تن و جان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق و خون در کناره های کارون

عشق و خون در کناره های کارون