مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-27سياسي

راه اندازی 110 کاروان شادی و برگزاری جشن در بابل


دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان بابل از راه اندازی 110 کاروان شادی و برگزاری جشن در مساجد شهرستان بابل به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی پور در گفت وگو با  خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: در دهه ولایت و امامت امسال بیش از 4 هزار بسته از اقلام فرهنگی که شامل پرچم، کتابچه عید غدیر، ریسه، تابلو و سایر در سطح شهرستان بابل و بخش های تابعه آن توزیع شده است.

وی افزود: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برنامه هایی را در 110 مسجد محوری در بابل و حومه با دعوت از واعظان و ذاکران خواهیم داشت.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان بابل بیان کرد: برای اجرای برنامه های دهه ولایت و امامت فراگیرسازی یکی از مهمترین سیاست های بنیاد است تا برنامه های این دهه با مشارکت همه گروه ها، سازمان ها و افراد انجام شود.

مهدی پور اضافه کرد: سیاست دوم این است که به بُعد حکومتی غدیر توجه کنیم؛ چراکه امام خمینی (ره) تاکید داشتند غدیر فقط برای چراغانی و جشن نیست بلکه غدیر آمده که بدانیم چگونه تبعیت کنیم.

وی در پایان گفت: 110 کاروان شادی و اجتماع در بوستان ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهرستان بابل تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/86034/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 110 کاروان شادی و برگزاری جشن در بابل

راه اندازی 110 کاروان شادی و برگزاری جشن در بابل