مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-27فرهنگي

کتابخانه شخصی زنده یاد آیدین روشن به مقبره الشعرای تبریز اهدا شد


کتابخانه شخصی زنده یاد آیدین روشن توسط خانواده وی به مقبره الشعرای تبریز اهدا شد.

- کتابخانه شخصی زنده یاد "آیدین روشن" به مقبره الشعرای تبریز اهدا شد ایسنا/آذربایجان شرقی کتابخانه شخصی زنده یاد "آیدین روشن" توسط خانواده وی به مقبره الشعرای تبریز اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آیین اهدای کتابخانه شخصی زنده یاد آیدین روشن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این نویسنده و مترجم فقید، اظهار کرد: هنرمند و اهل قلمی که با آگاهی و بصیرت و اخلاق مدار بوده و در کنار مردم زیسته و زبان گویای دردها و خوشی های مردم است، در دل ها و یادها ماندگار خواهد بود.

سیدقاسم ناظمی افزود: هنرمند و نویسنده اصیل با چشم پوشی از بسیاری از لذایذ دنیوی برای نسل های آتی آثار ارزشمندی تولید می کند و آثار خود را به عنوان ارثیه ای گرانبها برای ملت و سرزمین خود به یادگار می گذارد.

وی، مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا را یک مرکز علمی و ادبی مهم برای کشور برشمرد و گفت: اهدای این مجموعه کتاب در راستای غنی تر ساختن مجموعه فرهنگی مقبره الشعرا از اهمیت شایانی برخوردار است.

وی از اهدای کتاب توسط هنرمندان رشته ی تئاتر به مجموعه فرهنگی هنری تربیت (تئاتر شهر) و ایجاد کتابخانه تخصصی تئاتر در این مجموعه در آینده ای نزدیک خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه شخصی زنده یاد آیدین روشن به مقبره الشعرای تبریز اهدا شد

کتابخانه شخصی زنده یاد آیدین روشن به مقبره الشعرای تبریز اهدا شد