مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-27سياسي

او تنها اِمامِ جمعه نیست!


کرونا هرگز بهانه ای نشد که امام جمعه دهدشت به پشت میز نشستن در دفتر امام جمعه اکتفا کند بلکه وی با داشتن روحیه انقلابی و تفکرات جوانان جبهه و جنگ، - اقدام و عمل را در تمامی عرصه ها عینیت بخشید.

پویایی یک جامعه زمانی به مرحله رشد می رسد که طلبه های فاضل و دانشمند و در تراز انقلاب در تمامی عرصه ها داشته باشیم و نسبت به جامعه خود شناخت داشته باشند.

از همان روزهای اول حضورش در دهدشت به عنوان امام جمعه این شهر، نشان داد که حرف او با عمل آن یکی است و از کسانی نیست که صرفًا برای رفع تکلیف حرفی را بزند و به آن پایبند نباشد و خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار خود قرار داد.

و این را در همان آیین تکریم و معارفه خود بیان کرد که امام جمعه ای نیستم در دفتر کار بنشینم و منتظر گزارش کار فلان مسئول باشم، باید بسیجی وار وارد صحنه شویم و به صورت جهادی پای کار باشیم.

روحیه مطالبه گری او باعث شد به سراغ کارهایی برود که سالیان سال معطل و روی زمین مانده بودند و با ورود و پیگیری های او به سرانجام رسیدند و برخی از آن ها در حال پیگیری هستند.

مشکل آب شرب روستاهای دورافتاده بخش دیشموک خواسته چندین ساله مردم این بخش بود که حجت الاسلام علی وحدانی فر با سفر دو روزه خود و دعوت از مدیران و دستگاه های خدمات رسان به روستاهای دیشموک، مشکل مخزن و پمپاژ آب این روستاها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

او تنها اِمامِ جمعه نیست!

او تنها اِمامِ جمعه نیست!