مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-27ورزشي

ناشنوایی که آقای گل آسیا شد/صدایمان را نمی شنوند


جوان ناشنوای یزدی که عنوان آقای گل آسیا و قهرمانی المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد از بی مهری مسئولان گله مند بوده و از وقت و انرژی که برای ورزش گذاشته پشیمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، مصطفی حیدری جوانی 36 ساله و آخرین فرزند خانواده ای پنج نفره در یزد است که مانند دو برادر دیگر خود ناشنوا است که از بدو تولد نه صدایی را می شنیده و نه قدرت تکلم داشته اما هوش بالایی دارد و با اشارتی متوجه منظورمان خواهد شد و با کوچکترین تغییری در حالت چهره و یا نوع نشست و برخاستمان متوجه خواسته و نیاز ما می شود اما جالب اینکه کسی متوجه خواسته ها و نظرات و نیازهای آن ها نیست.

او از نخستین مقطع تحصیلی در مدرسه ناشنوایان درس خوانده و دیپلم خود را در یزد گرفته اما علاقه ای که به فوتبال داشته او را به مدرسه فوتبال کشانده تا از همان دوران کودکی به ورزش مورد علاقه خود بپردازد و شور و انگیزه زیادی که برای زندگی کردن داشته را دنبال کند.

نقطه پررنگ زندگی مصطفی، ورزش است؛ فوتبال! به قول خودش دیوانه وار به فوتبال علاقه دارد.

از نوجوانی فعالیت حرفه ای خود را شروع می کند و کلی عنوان قهرمانی استانی و کشوری دارد، اما مهم ترینش کسب عنوان گلزن برتر جهان فوتسال 2011 سوئد و صعود به المپیک 2021 برزیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشنوایی که آقای گل آسیا شد/صدایمان را نمی شنوند

ناشنوایی که آقای گل آسیا شد/صدایمان را نمی شنوند