مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-27اجتماعي

جذب حداکثری دانش آموزان در سیستان وبلوچستان اولویت آموزش و پرورش است


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین ماموریت و اولویت مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان، حضور حداکثری دانش آموزان استان در کلاس درس است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین ماموریت و اولویت مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان، حضور حداکثری دانش آموزان استان در کلاس درس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمیدرضا رخشانی در دومین روز از گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان اظهار کرد: هر ماموریت و وظیفه ای که برای آموزش و پرورش مد نظر است فقط در صورتی که دانش آموزان سر کلاس درس حاضر باشند محقق و ثمربخش خواهد بود؛ بنابراین باید جذب حداکثری دانش آموزان را اولویت اصلی خود قرار دهیم.

وی خطاب به مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان گفت: نخستین قدم برای حل مشکل بازماندگان از تحصیل جمع کردن تمام پرونده های راکد از سطح مدارس است که باید از ظرفیت کارشناسان معین ارزیابی عملکرد در شهرستان ها و مناطق در این زمینه استفاده کرد.

وی ارتقای کیفیت آموزشی را اولویت بعدی آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: همانگونه که در حوزه نیروی انسانی و فضای آموزشی اقدامات خوبی انجام و همکاری و همراهی وزارت آموزش و پرورش و خیران از سرتاسر کشور در این زمینه جذب شد، برای ارتقای کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب حداکثری دانش آموزان در سیستان وبلوچستان اولویت آموزش و پرورش است

جذب حداکثری دانش آموزان در سیستان وبلوچستان اولویت آموزش و پرورش است