مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-27سياسي

تبدیل دانایی به دارایی در جهاددانشگاهی تحقق یافته است


جهاددانشگاهی از نهادهایی است که به اقتضای زمان و شرایط پس از انقلاب اسلامی تاسیس شد که تا کنون ضرورت آن به هیچ عنوانی نفی نشده و این نهاد با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

- /جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی (4)/ تبدیل دانایی به دارایی در جهاددانشگاهی تحقق یافته است ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: جهاددانشگاهی از نهادهایی است که به اقتضای زمان و شرایط پس از انقلاب اسلامی تاسیس شد که تا کنون ضرورت آن به هیچ عنوانی نفی نشده و این نهاد با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

دکتر محمد کافی با بیان این مطلب اظهار کرد: جهاددانشگاهی حلقه اتصال دانشگاه و جامعه است و مسائل مختلف جامعه را با روش های علمی حل می کند.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی همگام با تغییرات در نیازهای جامعه وارد بحث های علوم کاربردی، علوم انسانی و پزشکی شده و آثار درخشانی نیز در این حوزه ها از خود به جا گذاشته است.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر اینکه تبدیل دانایی به دارایی در جهاددانشگاهی تحقق یافته است، عنوان کرد: جهاددانشگاهی توانسته، بسیاری از دستاوردهای علمی که نیاز به تجاری سازی داشته است، را انجام دهد و از ارائه خدمات مطلوب با کیفیت به هیچ عنوانی غافل نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل دانایی به دارایی در جهاددانشگاهی تحقق یافته است

تبدیل دانایی به دارایی در جهاددانشگاهی تحقق یافته است