مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-27اقتصادي

صدور اسناد تک برگی برای 46 هزار هکتار از اراضی شاهرود و سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه طرح کاداستر در اراضی کشاورزی، از آغاز فرآیند صدور اسناد تک برگی برای 46 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دو شهرستان شاهرود و سمنان خبر داد.

- سیدحسن میرعماد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس تاییدیه های ارسالی از سوی سازمان نقشه برداری کشور به عنوان ناظر عالی پروژه های کاداستر اراضی کشاورزی، 46 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان واقع در شهرستان های شاهرود و سمنان مورد تأیید این سازمان قرار گرفته و فرآیند صدور اسناد کاداستر در ادارات ثبت اسناد و املاک در این دو شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش ها و تأییدیه های موجود از سوی سازمان نقشه برداری کشور، 32 هزار هکتار عکس های ارتوفوتو و 43 هزار هکتار کاداستر اراضی کشاورزی شهرستان شاهرود و سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سمنان مورد تایید این سازمان قرار گرفته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: پس از انجام عملیات نقشه برداری هوایی و جمع آوری اطلاعات توصیفی بهره برداران کشاورزی، صدور اسناد تک برگی با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد تک برگی برای 46 هزار هکتار از اراضی شاهرود و سمنان

صدور اسناد تک برگی برای 46 هزار هکتار از اراضی شاهرود و سمنان