مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-27اقتصادي

رضایت مندی مردم اولویت های دولت آینده باشد


فعال حوزه تولید و صنعت استان مرکزی تلاش در راستای سربلندی و سرافرازی ایران و رضایت مندی مردم را از اولویت های دولت آینده برشمرد و گفت: در سیاست گذاری های مسؤولان باید رضایت 80 میلیون ایرانی مدنظر قرار گیرد و مبنای تصمیم گیری ها شود.

- منوچهر توسطی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: نبود یک وحدت رویه در تصمیم گیری های دولت طی 8 سال اخیر منجر به بروز چالش های بسیاری برای کشور شد که امروز این چالش ها مشکلات فراوانی را پیش روی کشور قرار داده است.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت، تولید و سرمایه گذاری نبود وحدت رویه در تصمیم گیری ها مانع اصلی تولید شد و بخش تولید را با آسیب های فراوانی مواجه کرد.

فعال حوزه تولید و صنعت استان مرکزی یکپارچگی در سیاست گذاری ها بین دولت و مجلس را راهکار خروج از این وضعیت دانست و افزود: تفکرات مختلف سیاسی نباید تصمیم هایی بر مبنای منافع خود بگیرند، بلکه باید تصمیم های آنان در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی باشد.

توسطی تلاش در راستای سربلندی و سرافرازی ایران و رضایت مندی مردم را از اولویت های دولت آینده برشمرد و ادامه داد: در سیاست گذاری های مسؤولان باید رضایت 80 میلیون ایرانی مدنظر قرار گیرد و مبنای تصمیم گیری ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مندی مردم اولویت های دولت آینده باشد

رضایت مندی مردم اولویت های دولت آینده باشد