مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-27بين الملل

آمریکایی های بیشتری جنگ در افغانستان را اشتباه می دانند


یک نظرسنجی جدید موسسه گالوپ نشان داده 47 درصد آمریکایی ها می گویند درگیر شدن این کشور در جنگ در افغانستان یک اشتباه بود؛ این دومین بار در تاریخ آمریکا است که کمتر از نیمی از آمریکایی ها معتقدند که این جنگ اشتباه نبوده است.

- یک نظرسنجی جدید موسسه گالوپ نشان داده 47 درصد آمریکایی ها می گویند درگیر شدن این کشور در جنگ در افغانستان یک اشتباه بود؛ این دومین بار در تاریخ آمریکا است که کمتر از نیمی از آمریکایی ها معتقدند که این جنگ اشتباه نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این نظرسنجی از پاسخگویان پرسیده شد آیا آمریکا با فرستادن سربازانش به جنگ در افغانستان مرتکب اشتباه شد یا خیر – پرسشی که موسسه نظرسنجی گالوپ از سال 2001 تا کنون از آمریکایی ها پرسیده است.

این اولین باری است که تعداد آمریکایی های بیشتری جنگ در افغانستان را یک اشتباه دانسته اند.

آرا بر حسب وابستگی حزبی متفاوت بود و 56 درصد از دموکراتها، 54 درصد از مستقل ها و 29 درصد از جمهوریخواهان گفتند معتقدند جنگ آمریکا در افغانستان یک اشتباه بود.

آخرین باری که دموکراتها گفتند که جنگ آمریکا اشتباه نیست مربوط به ماه مه 2011، کمی بعد از آنکه نیروهای آمریکایی اسامه بن لادن رهبر القاعده را در پاکستان کشتند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی های بیشتری جنگ در افغانستان را اشتباه می دانند

آمریکایی های بیشتری جنگ در افغانستان را اشتباه می دانند