مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 02:402021-07-26اقتصادي

آب شرب 105 روستای کردستان با تانکر تامین می شود


در خصوص روستاهایی که از قبل دارای مشکل کم آبی بوده پروژه هایی در دست اقدام است تا از طریق احداث مجتمع های روستایی بنا به اولویت ها و بر اساس اعتبارات، - آبرسانی پایدار به آنها انجام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در حال حاضر 105 روستا در استان با مشکل کم آبی مواجه هستند و از طریق آبرسانی سیار آب شرب مورد نیاز آنها تامین می شود.

علیرضا تخت شاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفت تانکر کار آبرسانی سیار به روستاهای دارای مشکل کم آبی را در شهرستان های استان برعهده دارند.

وی با بیان اینکه برای آبرسانی به این روستاها از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم، اضافه کرد: بیشترین روستاهای دارای مشکل کم آبی مربوط به بیجار با 44 و دیواندره با 35 روستا است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان با اشاره به اینکه روستاهایی که به آنها آبرسانی سیار می شود 2 دسته هستند، افزود: برخی روستاها از قبل دارای مشکل کم آبی بوده و تعدادی نیز در فصل تابستان و به دلیل خشک شدن منابع آبی داخل روستا دچار کمبود آب شده اند که آبرسانی سیار به آنها تا آغاز فصل بارندگی ادامه دارد.

تخت شاهی ادامه داد: در خصوص روستاهایی که از قبل دارای مشکل کم آبی بوده پروژه هایی در دست اقدام است تا از طریق احداث مجتمع های روستایی بنا به اولویت ها و بر اساس اعتبارات، آبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب 105 روستای کردستان با تانکر تامین می شود

آب شرب 105 روستای کردستان با تانکر تامین می شود