مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 02:352021-07-26اقتصادي

100 هزار وعده غذای گرم طی عید غدیر در خراسان شمالی توزیع می شود


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 100 هزار غذای گرم و 5 هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر بین نیازمندان استان خبر داد.

- از اطعام بیش از 100 هزار نفر در روز عید غدیر خم توسط مراکز نیکوکاری سطح استان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت 5 هزار سبد معیشتی شامل اقلام خوراکی نیز بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین از توزیع هزار و 700 سبد عیدانه به منظور تهیه سفره عید غدیر خانواده های مددجو خبر داد و گفت: این بسته های عیدانه ویژه خانواده های سادات مددجو پیش بینی شده است.

وی در ادامه ارزش هر بسته معیشتی را 300 هزار تومان اعلام کرد و افزود: در مجموع بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

الهی راد همچنین ارزش غذای گرم توزیعی را بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد کرد و گفت: تمام این کمک ها از محل خیران، مؤسسات خیریه و مشارکت مراکز نیکوکاری تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه این نهاد پذیرای کمک خیران برای اطعام نیازمندان در روز عید غدیر است، بیان کرد: کلیه مراکز نیکوکاری در سراسر استان این آمادگی را دارند که غذای طبخ شده توسط مردم را در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار وعده غذای گرم طی عید غدیر در خراسان شمالی توزیع می شود

100 هزار وعده غذای گرم طی عید غدیر در خراسان شمالی توزیع می شود