مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 20:252021-07-26بين الملل

النجباء: خروج آمریکا باید شامل نیروی هوایی جنایتکار ائتلاف شود


معاون دبیر کل جنبش النجباء عراق با تاکید بر اینکه عراقی ها موافق هیچگونه حضور نیروهای آمریکایی در خاک کشورشان نیستند، گفت که نیروی هوایی آمریکا هم که عامل ارتکاب جنایات در عراق است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش النجباء عراق در واکنش به بیانیه پایانی دیدار سران عراق و آمریکا و تاکید بر پایان ماموریت رزمی آمریکا در عراق در پایان 2021 تاکید کرد که عراقی ها خواهان خروج کامل آمریکا از کشورشان هستند.

نصر الشمری بامداد سه شنبه معاون دبیر کل جنبش النجباء عراق در گفت وگو با المیادین گفت: ما به آمریکایی ها اعتمادی نداریم و با هیچ گونه حضور نیروهایشان در خاک عراق موافق نیستیم.

وی افزود: ما با حضور آمریکا مخالفیم و خواهان خروج کامل نظامیان آمریکایی هستیم.

این مقام جنبش النجباء،  موضع رسمی عراق درباره بی نیازی این کشور به نیروهای آمریکایی را خوب توصیف و تاکید کرد: کسانی که بر حضور آمریکا در عراق اصرار دارند  می خواهند با حمایت خارجی حد و اندازه خود را بزرگ جلوه دهند.

الشمری با بیان اینکه آسمان عراق در کنترل نظامیان آمریکایی است، گفت: جرایم آمریکا در عراق و به خصوص ترور فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از طریق نیروی هوایی آمریکا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: خروج آمریکا باید شامل نیروی هوایی جنایتکار ائتلاف شود

النجباء: خروج آمریکا باید شامل نیروی هوایی جنایتکار ائتلاف شود