مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 19:252021-07-26ورزشي

به بقای نفت مسجدسلیمان امیدواریم / تراکتور و مس پاک بازی می کنند


سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با درخواست از تیم های تراکتور و مس رفسنجان برای بازی با تمام وجود مقابل تیم های سایپا و ذوب آهن در هفته پایانی که از گزینه های سقوط هستند، - ایسنا/خوزستان سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با درخواست از تیم های تراکتور و مس رفسنجان برای بازی با تمام وجود مقابل تیم های سایپا و ذوب آهن در هفته پایانی که از گزینه های سقوط هستند، گفت: مطمئنم تراکتور و مس پاک بازی می کنند و فوتبال پاک ارائه می دهند.

نعمت رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: متاسفانه کار نفت برای بقا در لیگ برتر به هفته پایانی کشید ولی بازهم با همتی که در کادرفنی و بازیکنان تیم مان وجود دارد، مطمئن هستیم که کار را تمام خواهیم کرد و نفت در لیگ برتر می ماند.

البته در این زمینه تمام مسئولان استان خوزستان و مسئولان شهر مسجدسلیمان باید در روزهای پایانی کنار تیم باشند و با روحیه بخشی به اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، کمک کنند تا تنها دلخوشی مردم محروم این شهر در لیگ بماند.

نفت در این روزها واقعا به حمایت همه جانبه هواداران و مسئولان نیاز مبرم دارد.

وی بیان کرد: امیدوارم در هفته پایانی لیگ برتر نیز همچون هفته های حساس گذشته شاهد یک فوتبال پاک از سوی حریفان رقبای مان که برای سقوط نکردن می جنگند، باشیم و مثل سابق یک فوتبال پاک و با شراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بقای نفت مسجدسلیمان امیدواریم / تراکتور و مس پاک بازی می کنند

به بقای نفت مسجدسلیمان امیدواریم / تراکتور و مس پاک بازی می کنند