مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 17:252021-07-26حوادث

دسیسه یک زن برای سرقت!


زن جوانی که به تازگی با من دوست شده بود، نقشه عجیبی در سر داشت اما من که از نیت پلید او اطلاعی نداشتم، به معاشرت با او ادامه دادم تا این که روزی .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 44ساله ای که شاکی یک پرونده سرقت است، با بیان این که خام رفتارها و لبخندهای زنی حیله گر شده بودم و از نقشه پلید او اطلاعی نداشتم، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: درآمد همسرم کفاف مخارج زندگی را نمی داد، به همین دلیل چرخ خیاطی قدیمی ام را روغن کاری کردم و مشغول دوختن رومبلی شدم تا با استفاده از هنر خیاطی ام کمک خرج خانواده باشم.

خلاصه خیلی زود کار و بارم گرفت و همسایگان سفارش های دوخت و دوز روپشتی و رومبلی هایشان را به من می دادند، تا این که در این میان زنی معروف به فریماه باب گفت و گو و معاشرت با من را باز کرد.

او با رفتارها و لبخندهای محبت آمیزش وارد زندگی ام شد و گاهی مشتریانی را به من معرفی می کرد.

من هم که از نقشه شوم او خبر نداشتم، به این معاشرت ادامه دادم تا این که یک ماه قبل زمانی که فریماه در منزل من نشسته بود، متوجه شدم دسته کلید منزلم نیست.

هرچه گشتم کلیدها را پیدا نکردم.

یک لحظه به ذهنم خطور کرد که کلیدها را دست پسر فریماه دیده ام، بنابراین به او گفتم کلیدهای منزلم دست پسر شما بود! ولی او قبول نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسیسه یک زن برای سرقت!

دسیسه یک زن برای سرقت!