مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-26سياسي

توزیع 5 هزار بسته گوشت تازه و یک هزار دستگاه کولر به مددجویان کمیته امداد ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع 5 هزار بسته گوشت قرمز تازه در بین خانواده های مددجو و نیازمند این استان خبر داد و گفت: همچنین یک هزار دستگاه کولر آبی به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت 3000 شهید استان ایلام توزیع می شود.

- قنبر موسی نژاد شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یک هزار دستگاه کولر آبی به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت 3000 شهید استان برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان مورد حمایت این نهاد تهیه و توزیع می شود.

وی افزود: این تعداد دستگاه کولر آبی با مشارکت کمیته امداد استان و هم افزایی با افراد خیر و نیکوکار تهیه شده اند و در حال توزیع در بین آن دسته از مددجویانی که فاقد کولر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام وی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد کولر 45 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: افراد و خانواده های نیازمند و فاقد کولر مناسب از قبل شناسایی شده اند و ما با کمک افراد خیر و نیکوکار در تلاش هستیم نیاز این خانواده ها را برطرف کنیم.

موسی نژاد با عنوان اینکه مشکلات اقتصادی و تورم باعث شده که خانواده های مددجو نتوانند لوازم ضروری مورد نیاز خود را تهیه کنند افزود: از افراد خیر و نیکوکار به منظور مشارکت در تأمین نیازهای ضروری خانواده های مددجو دعوت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار بسته گوشت تازه و یک هزار دستگاه کولر به مددجویان کمیته امداد ایلام

توزیع 5 هزار بسته گوشت تازه و یک هزار دستگاه کولر به مددجویان کمیته امداد ایلام