مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:152021-07-26اجتماعي

116 گروه جهادی علمی به دانش آموزان بازمانده از تحصیل آموزش می دهند


مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس با اشاره به فعالیت گروه های جهادی علمی گفت: بسیج فرهنگیان هرگز تماشاگر نبوده بلکه بازیگری است در وسط میدان که به عنوان بازوی مدیران این مجموعه در تلاش است موانع طبیعی و مصنوعی پیش پای تربیت و تعالی را بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ناصر جوکار در اجلاس سراسری مسئولان و روسای آموزش و پرورش شهرستان های فارس گفت: به حقیقت باید از دو غدیر سخن گفت، غدیر تاریخی و مکانی که مفهومی ماضی و پدیده ای سپری شده است، به طوری که مراد همان حوضچه یا آبگیری است که در دل صحاری عربستان قرار داشته و 1400 سال پیش رویدادی را به خود دیده است.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس افزود: اما وجه دیگر غدیر، بعد تربیتی، سیاسی، فرهنگی و معرفتی آن است، با این نگاه، پروژه غدیر نه رویدادی تاریخی که امری فرا تاریخی است و یک عمل معطوف به گذشته نیست که عملی پویا و دینامیک بوده و معطوف به حال و آینده است.

وی با اشاره به اینکه زنده داشت  دکترین غدیر نه یک عمل فرقه ای و شیعی که معطوف به سرنوشت تمام مسلمانان و بشریت است گفت: اولین رسالت معلم آن است که اجازه ندهد تعابیر و تقاریر غیر معرفت بخش، منافقانه و تفرقه افکنانه، ضد حقیقت را در پوستین حقیقت رواج دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

116 گروه جهادی علمی به دانش آموزان بازمانده از تحصیل آموزش می دهند

116 گروه جهادی علمی به دانش آموزان بازمانده از تحصیل آموزش می دهند