مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:002021-07-26اقتصادي

برق 70 اداره پرمصرف تهران قطع شد


بر اساس این اعلام، در میان این مشترکان، 8 وزارت خانه، 30 مشترک بزرگ دولتی، 21 دانشگاه و 11 بانک و مرکز تجاری قرار دارد که به دلیل بی توجهی به اخطارهای داده شده، - مشمول قطع برق از ساعت 12 الی 17 شدند.

برق 70 سازمان پرمصرف تهران به منظور جلوگیری از بروز خاموشی در این کلانشهر با رصد مصارف برق ساختمان های اداری و تجاری در ساعات غیراداری، توسط بازرسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از اعلام شامگاه دوشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ به دنبال اطلاع رسانی های قبلی در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی و لزوم قطع مصارف تزیینی و غیرضروری، گروه های ارزیاب این شرکت با ارزیابی میدانی ساختمان های اداری و مراکز تجاری کلان شهر تهران طی 6 روز تعطیل گذشته، با شناسایی مشترکان اداری و تجاری پرمصرف، تنها طی دو روز شنبه و یکشنبه؛ دوم و سوم مردادماه، برق 70 اداره و مجتمع تجاری پرمصرف را که مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف برق در ساعات غیراداری را رعایت نکرده بودند قطع کردند.

بر اساس این اعلام، در میان این مشترکان، 8 وزارت خانه، 30 مشترک بزرگ دولتی، 21 دانشگاه و 11 بانک و مرکز تجاری قرار دارد که به دلیل بی توجهی به اخطارهای داده شده، مشمول قطع برق از ساعت 12 الی 17 شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 70 اداره پرمصرف تهران قطع شد

برق 70 اداره پرمصرف تهران قطع شد