مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 13:352021-07-26حوادث

شکارچی بره آهو در خلیل آباد به 12 ماه انجام خدمات عمومی رایگان محکوم شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل آباد از حکم جایگزین دادگاه برای شکارچی آهو در این شهرستان خبر داد و گفت: قاضی پرونده شکارچی یک راس بره آهو را 585 روز حبس و 12ماه انجام خدمات عمومی رایگان محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست این شهرستان، سعید شفیعیان اظهار کرد: پرونده شکارچی متخلفی که در بهار امسال اقدام به شمار یک بره آهوی ماده کرده بود، در دادگاه عمومی خلیل آباد مورد رسیدگی قرار گرفت.

  وی بیان کرد:  دادرس دادگاه عمومی خلیل آباد پس از مطالعه پرونده این شکارچی متخلف را به 585 روز حبس و 12 ماه انجام خدمات عمومی رایگان محکوم کرد.

  رییس حفاظت محیط زیست خلیل آباد بیان کرد: این شکارچی متخلف به جهت حمل غیرمجاز اسلحه نیز به پرداخت 32 میلیون و 510 هزار ریال جزای نقدی محکوم و اسلحه وی به نفع دولت ضبط شد.

وی تأکید کرد: این متخلف علاوه بر مجازات مقرر به منظور جبران ضرر و زیان وارده به حیات وحش،  به پرداخت 750 میلیون ریال محکوم شد که در صورت عدم همکاری در پرداخت آن به جهت هزینه های دادرسی به این مبلغ افزوده می شود.

  وی خاطر نشان کرد: رأی صادره قطعی نیست و همکاری متخلف و اظهار ندامت و پشیمانی و عدم سوءسابقه در زمینه شکار، وی را مشمول تخفیف در رأی صادره خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی بره آهو در خلیل آباد به 12 ماه انجام خدمات عمومی رایگان محکوم شد

شکارچی بره آهو در خلیل آباد به 12 ماه انجام خدمات عمومی رایگان محکوم شد