مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:302021-07-26سياسي

اعلام مسیرهای کاروان شادی پیمایی غدیر در شیراز


به مناسبت دهه ولایت و امامت، کاروان شادی پیمایی غدیر از پنجم تا هفتم مرداد ماه در شهر مقدس شیراز به اجرای برنامه می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس ضمن گرامی داشت ایام سراسر نو دهه ولایت و امامت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی این دهه مبارک و فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم، کاروان شادی پیمایی غدیر به همت مرکز افق بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود(ع) مشهور به شاهداعی الی الله شیراز و با همکاری هیات دانش آموزی انصار المهدی(عج)، پایگاه های مقاومت بسیج امام حسین(ع) و امیرالمومنین(ع) راه اندازی و از پنجم تا هفتم مرداد ماه به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح شهر مقدس شیراز می پردازند.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی افزود: با شیوع ویروس منحوس و حافظیه خواهد بود و برنامه های این کاروان در روز عید غدیر خم از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس هدف از اجرای این برنامه را تبلیغ فرهنگ غدیر و تعمیق باورهای نوجوانان و جوانان دانست و اظهار کرد: پخش مولودی، اجرای گروه سرود، نورافشانی و توزیع هزار بسته بهداشتی و تبرکی میان مردم از جمله برنامه های کاروان شادی پیمایی غدیر در سطح شهر شیراز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مسیرهای کاروان شادی پیمایی غدیر در شیراز

اعلام مسیرهای کاروان شادی پیمایی غدیر در شیراز