مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-26سياسي

یک نفر در یک مراسم عروسی در ایلام 110 نفر را کرونایی کرد


در یک مراسم عروسی یک فرد مثبت بیش از 110 نفر را مبتلا کرده که این نشان از آن است که با رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی عروسی ها را به عزا تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمد نوذری رییس ستاد کرونای استان و استاندار ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا گفت: آمارهای فعلی بیانگر قرار گرفتن استان در پیک پنجم در این خصوص باید به شدت برخورد کند و داستانی هم پای کار است.

استاندار ایلام گفت: منکر برگزاری مراسم جشن عروسی نیستیم ولی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی جشن ها برگزار شوند؛ به طور مثال در یک مراسم عروسی یک فرد مثبت بیش از 110 نفر را مبتلا کرده است و  این باعث می شود عروسی ها را به عزا تبدیل کنیم.

 وی ادامه داد: در بحث مراسم عزا نیز باید کنترل های لازم صورت گیرد ما بیشترین مشکل را در برگزاری مراسم داریم؛ واکسیناسیون یک اولویت بوده و مهمترین راه عبور از این وضعیت، تزریق واکسن است.

نوذری تصریح کرد: با اینکه امکانات استان برای واکسیناسیون آحاد مختلف مردم کفایت می کند اما درصد واکسیناسیون در استان کمتر از 60 درصد است.

 وی افزود: شهرستان های دره شهر، آبدانان، ایلام، مهران و دهلران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و باید فرمانداران این شهرستان ها دقت بیشتری بر رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نفر در یک مراسم عروسی در ایلام 110 نفر را کرونایی کرد

یک نفر در یک مراسم عروسی در ایلام 110 نفر را کرونایی کرد