مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 10:552021-07-26بين الملل

نتیجه آمادگی نظامی ایران پس از پذیرش قطعنامه 598


پذیرش قطعنامه از سوی ایران، یک بن بست سیاسی بزرگ بر ادعاهای بی اساس صلح طلبانه صدام بود که از طرف کشورهای متعددی نیز در جهان پذیرفته شده بود.

- پذیرش قطعنامه از سوی ایران، یک بن بست سیاسی بزرگ بر ادعاهای بی اساس صلح طلبانه صدام بود که از طرف کشورهای متعددی نیز در جهان پذیرفته شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از ویژگی های مهم رزمندگان و فرماندهان ایرانی در جنگ، توجه خاص آن ها به کمک های الهی و همچنین توان و استعداد نیروها بود.

در شرایطی که در دنیای دوقطبی دهه 1980 میلادی، تمامی قدرت های شرق و غرب دنیا بر حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی و سیاسی صدام به اتفاق نظر رسیده بودند و نتیجه آن به راحتی می توانست به جدا شدن قسمت های مهمی از ایران منجر شود و یا اینکه تا سال های سال این جنگ بدون نتیجه ادامه یابد، اما فرماندهان و رزمندگان ما با تکیه بر عنایات الهی و بسیج مردمی، مراحل مختلف جنگ را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند.

از اخراج نیروهای مجهز بعثی از شهرهای ایران گرفته تا تعقیب و تنبیه متجاوز موردحمایتِ شرق و غرب به داخل سرزمین خود، باعث شد تا عزم مصمم ایران برای نبرد تا پیروزی، بر همگان آشکار گردد.

در سال های ابتدایی جنگ و مصادف با پیشروی ها و جنایات صدام در خاک ایران، کمتر خبری از هیاهوهای قطع نامه ای شورای امنیت بود! اما هر بار پس از موفقیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه آمادگی نظامی ایران پس از پذیرش قطعنامه 598

نتیجه آمادگی نظامی ایران پس از پذیرش قطعنامه 598