مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-26سياسي

صیانت و حفاظت از جنگل های کشور ضروری است


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر ضرورت صیانت و حفاظت از جنگل های کشور، گفت: باید بیش از هر زمان دیگری نسبت به حفظ این موهبت و سرمایه الهی اهتمام داشته باشیم.

- ، دومین نشست کمیته ملی راهبری حمایت از جنگل های زاگرس امروز(دوشنبه) به ریاست اسحاق جانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

وی در این جلسه با تاکید بر ضرورت صیانت و حفاظت از جنگل های کشور، گفت: جنگل ها از بزرگترین سرمایه های کشور هستند و در شرایط جدید که ما با تغییرات اقلیمی شدید و خشکسالی روبرو هستیم باید بیش از هر زمان دیگری نسبت به حفظ این موهبت و سرمایه الهی اهتمام داشته باشیم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه موضوع حفاظت از جنگل ها به ویژه جنگل های زاگرس باید به یکی از اولویت های اصلی کشور تبدیل شود، تصریح کرد: امروز بخش مهمی از زندگی و حیات مردم ایران به جنگل ها وابسته است، بنابراین همه دستگاه ها باید با مشارکت و همکاری تلاش کنند تا از پهنه های طبیعی به خوبی نگهداری شود.

جهانگیری با ابراز خرسندی از ابتکار سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کشور در استفاده از نظرات و دیدگاه های کارشناسان و صاحبنظران دانشگاهی در تدوین سند جامع حفاظت و مدیریت پایدار بوم سازگان زاگرس، اظهار داشت: باید برای حفظ منابع طبیعی و جنگل ها نگاه بلند مدت داشت و تدوین این سند می تواند کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت و حفاظت از جنگل های کشور ضروری است

صیانت و حفاظت از جنگل های کشور ضروری است