مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-26اقتصادي

هوشمندسازی شبکه مصرف برق با طرح «فهام»


بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اجرای طرح هوشمندسازی شبکه مصرف،گفت: اجرای طرح فهام باید برای شبکه خانگی در اولویت وزارت نیرو قرار گیرد.

- به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، فتح الله طلوعی بازرس کل امور نیرو و ارتباطات با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هشداری سازمان در خصوص تأمین برق مورد نیاز کشور گفت: در سال های گذشته و امسال سازمان بازرسی کل کشور برنامه های بازرسی متعددی را اجرا کرده است و ما گزارش های مهمی را در خصوص تأمین برق دو سال گذشته به دولت و وزارت نیرو ارائه کرده ایم.

وی گفت: کم بارشی و تأثیر آن در عملکرد نیروگاه های برق آبی، افزایش استخراج غیرمجاز رمز ارزها و تعمیرات نیروگاهی از علل قطعی برق در ماه گذشته است و در بحث تعمیرات نیروگاه ها، به واسطه اینکه این نیروگاه ها سال گذشته با کمبود سوخت گاز مواجه شدند دیرتر وارد مدار تعمیرات اساسی شده بودند و تعمیرات تا اواسط خرداد طول کشید.

طلوعی افزود: آغاز گرمای زودهنگام هم موجب شد بخشی از برنامه ریزی های حوزه وزارت نیرو انجام نشود.

بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه حوضه آبریز کارون در استان خوزستان کمک بزرگی به تأمین برق کشور در حوزه برق آبی می کند، افزود: در این محدوده در ماه های گذشته از جمله اردیبهشت، خرداد و تا نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی شبکه مصرف برق با طرح «فهام»

هوشمندسازی شبکه مصرف برق با طرح «فهام»