مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-26اقتصادي

پیش بینی افزایش احتمالی دو کالای پرمصرف


 رییس بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان پیش بینی کرد: برنج خارجی و خرما طی هفته های آتی با افزایش قیمت روبرو شوند.

- ایسنا/سمنان  رییس بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان پیش بینی کرد: برنج خارجی و خرما طی هفته های آتی با افزایش قیمت روبرو شوند.

سیدمهدی برهانی4 مرداد در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: در حال حاضر قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی و انواع حبوبات در بازار استان با ثبات روبرو است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود به دلیل پایان برداشت فصل خرما و همچنین ممنوعیت واردات برنج خارجی، با افزایش قیمت برنج خارجی و خرما روبرو باشیم.

رییس اتاق بازرسی و نظارت اصناف استان با اشاره به افزایش قیمت در برخی کالاها در تابستان جاری افزود: در اواخر تیر ماه افزایش 25 تا 30 درصدی مجدد محصولات شوینده و بهداشتی اعمال شده است.

وی با اشاره به کمبود روغن در ماه های گذشته از تامین روغن مورد نیاز در کشور و استان خبر داد و گفت: در حال حاضر روغن جامد و مایع به وفور در بازار وجود داشته و مشکلی از بابت تامین نیازهای این بخش وجود ندارد.

برهانی از عدم صرفه در عرضه برخی کالاها نظیر مرغ و تخم مرغ به قیمت مصوب دولتی خبر داد و اظهار کرد: نیاز است تا ساماندهی ویژه ای در بحث بازار گوشت گوساله به دلیل کاهش عرضه و نهاده های دامی و همچنین بازار مرغ و تخم مرغ به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش احتمالی دو کالای پرمصرف

پیش بینی افزایش احتمالی دو کالای پرمصرف