مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-26اقتصادي

حمایت از مشاغل خرد زمینه گسترش کسب و کار متوسط را فراهم می کند


معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: حمایت از مشاغل خرد می تواند زمینه گسترش کسب و کارهای متوسط را فراهم کند.

- سمانه مولاوردیخانی در گفت وگو با خبرنگار مهر پیرامون اهمیت و جایگاه مشاغل خانگی در توسعه اقتصادی اظهار کرد: برای کار در حوزه مشاغل خرد و خانگی باید ابتدا با جنس مخاطب آشنا بشویم تا بتوانیم هدفگذاری و برنامه ریزی صحیحی داشته باشیم.

وی افزود: بعضی از مشاغل خانگی ممکن است جدی نباشند و یا صنایع بزرگ تری با آنها در ارتباط نباشند ولی در برخی از انواع دیگر این توضیح صحیح نیست برای مثال فرش های دستباف به صورت کلی یک شغل خانگی محسوب می شود که آموزش دهنده یا رابط و پیشران سفارش را از تاجران فرش می پذیرد و به این صورت کار پیش می رود و نباید تصور کنیم هزینه های این موضوع یک مبلغ کوچک است و یا سرمایه در گردش مبلع خردی است.

وی ادامه داد: در این موضوع پیشران هایی داریم که در بازارهای فرش نام های بزرگی دارند و کار به صورت خانگی انجام می پذیرد ولی نتیجه به یک سرمایه قابل توجه می انجامد.

این کارشناس مطرح کرد: نکته قابل توجه جنس مخاطبان است که اکثر مخاطبان بانوان به خصوص بانوان سرپرست خانوار هستند لذا نباید تنها به موضوع اقتصاد بیاندیشیم، حمایت ها سبب می شود از جمعیت آسیب پذیر تحت حمایت بکاهیم چرا که می توانند برای خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مشاغل خرد زمینه گسترش کسب و کار متوسط را فراهم می کند

حمایت از مشاغل خرد زمینه گسترش کسب و کار متوسط را فراهم می کند