مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-26سياسي

تامین آب و برق از مهمترین چالش های صنایع شهرک شمس آباد است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین آب و برق و همچنین بروکراسی ادارای پیچیده برای صادرات از مهم ترین دغدغه های صنایع شهرک شمس آباد بود که مجلس آنان را پیگیری خواهد کرد.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین آب و برق و همچنین بروکراسی ادارای پیچیده برای صادرات از مهم ترین دغدغه های صنایع شهرک شمس آباد بود که مجلس آنان را پیگیری خواهد کرد.

اقبال شاکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید جمعی از نمایندگان تهران از شهرک صنعتی شمس آباد، بیان کرد: در بازدیدی که از شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگ ترین شهرک صنعتی خاورمیانه و کشور داشتیم، از یکی از بنگاه های اقتصادی بزرگ بلور سازی واقع در آن بازدیدی به عمل آوردیم، در این بازدید به همراهی آقایان اکبری و یزدی خواه نمایندگان تهران موضوعات مختلفی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت داخلی و توانمندی های ما برای رقابت با کالاهای خارجی بسیار بالا است، اظهار کرد: کارخانه بلورسازی که از آن بازدید کردیم از توانمندی های برجسته ای برخوردار بود.

الحمدالله اقدامات خوبی انجام شده بود و این کارخانه که بزرگ ترین کارخانه این شهرک بود، توسعه خوبی ظرف 10 سال گذشته داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب و برق از مهمترین چالش های صنایع شهرک شمس آباد است

تامین آب و برق از مهمترین چالش های صنایع شهرک شمس آباد است