مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-26سياسي

درآمد حذف پارکینگ باید در ساخت پارکینگ عمومی هزینه شود


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم بر استفاده از درآمد حذف و کسر پارکینگ در احداث پارکینگ های عمومی تأکید کرد و آن را مطالبه به حق مردم دانست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجید اخوان که در نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر سخن می گفت با اشاره به وصول به موقع لایحه تفریغ بودجه سال 1399 شهرداری به شورای اسلامی شهر گفت: این لایحه بلافاصله پس از وصول در ابتدای خرداد ماه سال جاری در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای شهر قرار گرفت.

وی با بیان این که بررسی این لایحه و همچنین لایحه تفریغ بودجه سال قبل برخی سازمان های تابعه شهرداری در دستور کار نشست امروز شورای اسلامی شهر قرار گرفته است ابراز امیدواری کرد تا هفته آینده، لایحه تفریغ بودجه سال 1399 تمام 13 سازمان تابعه شهرداری قم به نتیجه نهایی برسد.

وی جمع درآمدی بودجه سال گذشته شهرداری قم را حدود دو هزار و 450 میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: بر اساس اصلاحیه بودجه باید گفت که 86 درصد این اصلاحیه در سال گذشته محقق شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر عدم تحقق 14 درصد باقیمانده را در عدم تحقق برخی تسهیلات بانکی و اوراق خزانه خواند و گفت: خوشبختانه یکی از محاسن عملکرد شهرداری قم در سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد حذف پارکینگ باید در ساخت پارکینگ عمومی هزینه شود

درآمد حذف پارکینگ باید در ساخت پارکینگ عمومی هزینه شود