مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-26ورزشي

دستور محسنی اژه ای برای پیشگیری از نفوذ جریانات فاسد در قوه قضاییه


رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گرانی های اخیر، به وزیر دادگستری و سازمان تعزیرات متذکر شد که اقدامات لازم را برای کنترل بازار و مقابله با گرانفروشی ها و افراد سودجو پیگیری کنند.

- رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گرانی های اخیر، به وزیر دادگستری و سازمان تعزیرات متذکر شد که اقدامات لازم را برای کنترل بازار و مقابله با گرانفروشی ها و افراد سودجو پیگیری کنند.

رییس دستگاه قضا به نهادهای نظارتی قوه قضاییه همچون مرکز حفاظت و اطلاعات و دادسرای انتظامی دستور داد برنامه روشن و دقیق و هماهنگی را برای پیشگیری از نفوذ جریانات فاسد در مجموعه دستگاه قضا تدوین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تبریک پیروزی ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک 2020 توکیو به ویژه کسب مدال طلا توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی، برای ورزشکاران ایران اسلامی در مسیر خدمت به مردم و کشور و نظام آرزوی موفقیت کرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به پایان مهلت دو هفته ای معاونان و مسئولان عالی دستگاه قضا برای اجرای دستورات ده گانه ای که در نخستین جلسه شورای عالی قضایی ارائه کرده بود، بر لزوم تسریع در انجام این دستورات تاکید کرد و در عین حال زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور محسنی اژه ای برای پیشگیری از نفوذ جریانات فاسد در قوه قضاییه

دستور محسنی اژه ای برای پیشگیری از نفوذ جریانات فاسد در قوه قضاییه