مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-26سياسي

برنامه های محرم در کردستان براساس اقتضائات برنامه ریزی شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برنامه های محرم در کردستان باید براساس اقتضائات استان و براساس نوع نگاه مردم این استان برنامه ریزی شود.

- ⁦به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز در ستاد استانی محرم 1400 در سنندج با اشاره به اینکه باید برنامه های لازم برای ایام محرم انجام شود، اظهار کرد: این برنامه ها نیازمند همکاری تشکل های دینی، هیئات مذهبی و کارشناسان فرهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی، تبلیغ، تولید محتوا در فضای مجازی باید به نحو مطلوب پیش برود و مورد توجه قرار گیرد.

⁦مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری جلسه ای با حضور موسسات و هیئات مذهبی و تشکل های دینی مرتبط با برنامه های فرهنگی دینی ایام محرم خبر داد و بیان کرد: این جلسه با حضور نماینده ای از سازمان تبلیغات اسلامی برای برنامه ریزی هر چه بهتر برنامه های ایام محرم در استان برگزار می شود.

حاتمیان یادآور شد: برنامه های محرم در کردستان باید براساس اقتضائات استان و براساس نوع نگاه مردم این استان برنامه ریزی شود.

وی اضافه کرد: فرهنگ استان کردستان براساس مبانی مذهبی که دارد متفاوت با سایر مناطق کشور است و باید به شکل محتوایی و ترویج پیام هایی از فرهنگ عاشورا در میادین فضاسازی محیطی را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های محرم در کردستان براساس اقتضائات برنامه ریزی شود

برنامه های محرم در کردستان براساس اقتضائات برنامه ریزی شود