مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-26سياسي

اولین رزمایش اطعام مؤمنین توسط ستاد اجرایی کلید خورد/ توزیع 15 هزار قطعه مرغ


ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با همکاری مردم و گروه های جهادی، به پخت 15000 قطعه مرغ و 80000 دست غذا اقدام خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در سال های گذشته در بحث گروه های جهادی اولین رزمایش اطعام مؤمنین را رقم زد و 15هزار قطعه مواد پروتیینی و 80 هزار بسته غذای گرم را با هزینه 300 میلیون تومان آغاز کردیم که در مناطق کمتر توسعه استان توزیع می شود.

  حجت الاسلام  دکتر محمد عبادی زاده نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت عنوان کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که می تواند به عنوان یک کار فرهنگ ساز در آینده جامعه ما ماندگار باشد بحث اطعام مؤمنین است و این حرکت از چند جهت ارزشمند است، اول اینکه در روایت توصیه شده هر کس در ایام غدیر مومنین را اطعام کند پاداش آن برابر است با اینکه گویا پیامبران و شهدا را اطعام کرده باشد، دوم اینکه وظیفه ما این است که تا می توانیم سهم مشارکت های مردمی را در تحقق عدالت اجتماعی افزایش دهیم.

  وی افزود: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) پیشگام این حرکت اجتماعی ارزشمند قرار گرفت و 15هزار قطعه مرغ و 80هزار دست غذا با همکاری مردم و گروه های جهادی تهیه و بین نیازمندان استان توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رزمایش اطعام مؤمنین توسط ستاد اجرایی کلید خورد/ توزیع 15 هزار قطعه مرغ

اولین رزمایش اطعام مؤمنین توسط ستاد اجرایی کلید خورد/ توزیع 15 هزار قطعه مرغ