مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:002021-07-26سياسي

پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به زودی افتتاح می شود


پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) در محدوده منطقه 18 با پیشرفت خوبی در حال تکمیل است و تا نیمه مرداد ماه بخشی از آن برای استفاده شهروندان به بهره برداری می رسد.

- ، با توجه به نزدیک شدن ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به ایستگاه افتتاح و بهره برداری، صبح و عصر دیروز شهردار تهران و معاونان و مدیران ارشد شهری طی بازدیدهای جداگانه این ابر پروژه منطقه 18 را بررسی و ارزیابی نهایی کردند.

عصر روز یکشنبه سوم مردادماه 1400 پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در محل باغ راه فاطمه زهرا (س) در محدوده منطقه 18 با همراهی سید محمد فیاض شهردار منطقه، از روند پیشرفت این پروژه بازدید و مراحل پایانی عملیات عمرانی را مورد ارزیابی قرار داد.

پیروز حناچی در حاشیه این بازدید در تشریح لزوم انجام پروژه بزرگ باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این پروژه که ساخت آن از سال های گذشته در منطقه 18 آغاز شده بود، با پیشرفت خوبی در حال تکمیل است و تا نیمه مرداد ماه بخشی از آن برای استفاده شهروندان به بهره برداری می رسد.

شهردار تهران بر لزوم توجه به مناطق حاشیه ای شهر تهران تاکید کرد و افزود: پروژه باغ راه بر اساس خواسته های ساکنان جنوب پایتخت طراحی شده و موجب کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق می شود، باغ راه یکی از پروژه های مهم مدیریت شهری پایتخت است که علاوه بر تاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به زودی افتتاح می شود

پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به زودی افتتاح می شود