مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-26سياسي

دلخوش: جریمه چندین باره خودروهای مسافر مردم آزاری است


نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از جریمه چندین باره خودروها به دلیل مسافرت انتقاد کرد و گفت که باید این وضعیت ساماندهی شود.

- نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از جریمه چندین باره خودروها به دلیل مسافرت انتقاد کرد و گفت که باید این وضعیت ساماندهی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (دوشنبه) با تسلیت درگذشت علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن در تذکری به تعطیلی های اخیر اشاره و اظهار کرد: عصر دوشنبه گذشته ( 28 تیر) اعلام شد که استان های تهران و کرج از فردای آن روز یعنی سه شنبه تعطیل و مسافرت ممنوع است و مشمول جریمه می شوند اما همان روز عصر که به صومعه سرا می رفتم شاهد حضور بیش از 15 ردیف از خودروها در شانه های خاکی، اتوبان و جاده آسفالت در راه شمال بودم.

وی ادامه داد: در این شرایط اعمال جریمه یک میلیون تومانی چندین باره در طول یک روز برای برخی خودروها مردم آزاری است و باید این وضعیت ساماندهی شود؛ این شیوه جریمه کردن خودروها و برخورد با مردم و پیاده کردن مسافران از ماشین درست نیست آن هم در وضعیتی که تنها برای دو استان تعطیلی اعلام شده است و ربطی به سایر استان ها ندارد؛ باید هیات رییسه به این موضوع ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: جریمه چندین باره خودروهای مسافر مردم آزاری است

دلخوش: جریمه چندین باره خودروهای مسافر مردم آزاری است