مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-26اجتماعي

دلیل چشمک زن شدن چراغ های راهنمایی در قزوین چیست؟


 سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: چشمک زن شدن چراغ های راهنمای سطح شهر ناشی از افت و نوسان زیاد ولتاژ برق است.

- ایسنا/قزوین  سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: چشمک زن شدن چراغ های راهنمای سطح شهر ناشی از افت و نوسان زیاد ولتاژ برق است.

شیما زرآبادی پور با اشاره به چشمک زدن برخی از چراغ های راهنمایی سطح شهر تصریح کرد: در زمان های قطع برق به ویژه در ایام گرم سال یا زمان های افت و نوسانات بسیار زیاد ولتاژ برق، برخی چراغ های راهنمای سطح شهر چشمک زن می شوند.

وی افزود: برای حل این مسئله انواع راهکارها ازجمله نصب یو.

پی.

اس (منبع تغذیه بدون وقفه یا برق اضطراری)، باتری های خورشیدی موردبررسی قرار گرفت و در آینده نزدیک با همراهی شرکت برق راهکاری اتخاذ می شود اما تا آن زمان تقاطع های سطح شهر از طریق مرکز کنترل ترافیک، رصد می شود.

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: تا زمان حل مشکل با پلیس راهنمایی و رانندگی هماهنگی صورت می گیرد تا در تقاطع هایی که مشکل پیدا می کنند، مأموران راهنمایی و رانندگی برای انتظام بخشی ترافیکی حضور پیدا کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک با 147 دستگاه انواع دوربین ها، سطح شهر را رصد می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل چشمک زن شدن چراغ های راهنمایی در قزوین چیست؟

دلیل چشمک زن شدن چراغ های راهنمایی در قزوین چیست؟