مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-26سياسي

روحانی که کاری نکرد، رییسی مردم خوزستان را دریابد


نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به تداوم مشکلات مردم خوزستان گفت: آقای روحانی که کاری برای مردم خوزستان نکرد، حداقل آقای رییسی مردم این استان را دریابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به تداوم مشکلات مربوط به حقوق و مزایای کارکنان صنعت نفت به ویژه در بخش های عملیاتی اظهار داشت: چند هفته است که داریم این مسأله را پیگیری می کنیم اما گوش شنوایی نیست.

وی خطاب به نایب رییس دوم مجلس که اداره جلسه علنی را برعهده داشت، تأکید کرد: از شما و آقای قالیباف و اعضای هیأت رییسه می خواهیم که این موضوع را دنبال کنید؛ بچه های صنعت نفت از سقف حقوق سال قبل شان نیز دارند کمتر می گیرند؛ آن هم کسانی که در سکوهای نفتی جنوب و در شرایط سخت آب و هوایی کار می کنند و بعضا 20 روز خانواده شان را نمی بینند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نگذارید این کارکنان زحمتکش نیز مانند مردم خوزستان دچار بحران شوند.

سنگدوینی همچنین با اشاره به مشکلات هفته های اخیر در استان خوزستان گفت: مردم خوزستان منابع سرشار آب شیرین و برق دارند اما خودشان دچار مشکل شده اند؛ آقای روحانی در این 8 سال چه کاری برای مردم این استان کرده است؟ وی تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی که کاری نکرد، رییسی مردم خوزستان را دریابد

روحانی که کاری نکرد، رییسی مردم خوزستان را دریابد