مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-26اقتصادي

8 ایستگاه توزیع سیلندرگاز مایع در ایرانشهر فعال است


فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه 8 ایستگاه توزیع سیلندرگاز مایع در ایرانشهر فعال است، گفت: از آنجایی که تحویل گاز در مقابل شرکت ها ممنوع است شهروندان از حضور در مقابل شرکت های گاز شهرستان ایرانشهر خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی شعبانی اظهار کرد: در چند روز گذشته در حمل گاز به ایرانشهر مشکلاتی به علت مبتلا شدن سه نفر از رانندگان به کرونا بوجود آمد که از امروز با پیگیری های صورت گرفته این مشکل برطرف شد.

  وی افزود: توزیع سیلندر گاز مایع در شهر ایرانشهر فقط از طریق نمایندگی هایی که در محله های مختلف شهر مشخص شده انجام می شود.

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه به اندازه کافی گاز در این شهرستان موجود است و از فردا نیز چند دستگاه کشنده حمل گاز افزوده خواهد شد گفت: توزیع سیلندر گاز فقط در محله های که تعریف شده در سطح شهر صورت انجام می شود.

  وی افزود: از آنجایی که تحویل گاز در مقابل شرکت ها ممنوع است شهروندان از حضور در مقابل شرکت های گاز شهرستان ایرانشهر خودداری کنند.

  شعبانی اظهارداشت: روز گذشته سه نفر برای گرفتن سیلندر گاز به شرکت مکران گاز مراجعه که به علت ممنوعیت تحویل گاز در مقابل شرکت کارکنان از تحویل سیلندر به این افراد خودداری کردند و اعلام شد ماشین حامل سیلندر به داخل شهر می رود و از آنجا سیلندر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 ایستگاه توزیع سیلندرگاز مایع در ایرانشهر فعال است

8 ایستگاه توزیع سیلندرگاز مایع در ایرانشهر فعال است