مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-26اقتصادي

روایت بانوی کارآفرین از پیروزی در جنگ اقتصادی/میخواهم برای شهرم مفید باشم


یک بانوی کارآفرینی مهریزی با اراده فولادی فعل خواستن را صرف و با شعار «میخواهم برای شهرم مفید باشم» یک کارگاه ساخت مهره شطرنج راه اندازی و 15 نفر را مشغول به کار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در شرایط نابسامان اقتصادی امروز که بسیاری از مردم دغدغه بیکاری و بی پولی جدی را تحمل می کنند بانوی کارآفرین یزدی توانسته با تلاش و پشتکار جدی کارگاه تولید مهره های شطرنج راه اندازی کند و نه تنها خود را از بیکاری نجات داده بلکه زمینه اشتغال برای چند تن از همشهریان خود نیز ایجاد کرده است.

طاهره دهقانی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: فعالیتم را با شعار کمک به آبادانی شهرم آغاز کردم و تاکنون سعی بر آن داشتم که هیچ کاری را نیمه کاره رها نکنم و تا به نتیجه رسیدن کامل دست از تلاش بر ندارم.

وی در مورد نحوه آغاز بکار خود در حرفه مهرسازی شطرنج، افزود: ابتدای کار خود را با ساخت ظروف پلی استر از قبیل ظروف میوه خوری،  قندان، مجسمه هخامنشی و  وسایل تزیینی شروع کردم و چون تقاضای بازار را برای مهره های شطرنج بیشتر دیدم فعالیت در این حوزه تقویت و در حال حاضر مشغول ساخت مهره های شطرنج  با طرح های هخامنشی، فدراسیونی، مغولی، عربی، رومی مصری هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانوی کارآفرین از پیروزی در جنگ اقتصادی/میخواهم برای شهرم مفید باشم

روایت بانوی کارآفرین از پیروزی در جنگ اقتصادی/میخواهم برای شهرم مفید باشم