مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-26اجتماعي

هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند افتتاح شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند گفت: هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند در روستای سنگ آباد افتتاح شد.

- ، حسین ذاکریان پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح خانه هلال روستای سنگ آباد شهرستان بیرجند اظهار داشت: یکی از برنامه راهبردی هلال احمر خراسان جنوبی، توسعه خانه های هلال و مدیریت بحران روستایی و شهری است.

وی افزود: با توجه به وضعیت و شرایط حادثه خیزی استان و همچنین نقش مؤثر خانه های هلال در افزایش تاب آوری، راه اندازی و تقویت خانه های هلال در محلات شهری و روستایی و به ویژه در مراکز دهستان ها یک ضرورت انکارناپذیر است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند با بیان اینکه هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند با مشارکت دهیاری روستای سنگ آباد تجهیز و راه اندازی شد، گفت: خانه های هلال تمامی خدمات شعب جمعیت هلال احمر را در سطح روستاها به مردم ارائه می دهد.

وی جذب و آموزش را از مؤلفه های هدف گذاری شده در پروتکل خانه های هلال عنوان کرد و گفت: خانه های هلال مناسب ترین روش برای توانمندسازی ساکنان مناطق روستایی است و این مهم باید به صورت جدی پیگیری شود.

ذاکریان ادامه داد: حمایت درمانی از بیماران نیازمند، جمع آوری کمک های مردمی و توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی را از جمله اقدامات خانه های هلال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند افتتاح شد

هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند افتتاح شد