مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-26سياسي

اطعام نیازمندان در روز عید غدیر/ توزیع 5 هزار پرس غذا در ملایر


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از اطعام نیازمندان در روز عید غدیر با توزیع 5 هزار پرس غذا در شهرستان ملایر خبر داد.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس از ملایر با اشاره به اجرای برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در دهه ولایت اظهار کرد: ده ها برنامه همزمان با دهه ولایت با همکاری سایر ادارات و نهادها و گروه های مردمی در حال اجراست.

وی با اشاره به اعزام 110 مبلغ به مناطق مختلف ملایر در دهه ولایت افزود: اجرای مراسم چهارپایه خوانی غدیر در  محلات حاشیه شهر و برپایی نمایشگاه غدیر در مدرسه فاطمیه توسط هیئت انصارالمهدی خواهران از دیگر برنامه های ایام دهه ولایت است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر نصب بنر فرازهایی از خطبه غدیر در ایام دهه ولایت در میادین و خیابان های اصلی شهر و انجام کاروان خودرویی با عنوان کاروان شادی غدیر در روز غدیر سه نقطه شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه همراه با برنامه های شاد و متنوع با همکاری سپاه برگزار می شود.

وی از اطعام نیازمندان در روز عید غدیر با توزیع 5 هزار پرس غذا در شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: این اطعام توسط هیات های مذهبی شهرستان، موسسه خیریه محمدرسول الله و گروه ها جهادی و همکاری اوقاف و امر خیریه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام نیازمندان در روز عید غدیر/ توزیع 5 هزار پرس غذا در ملایر

اطعام نیازمندان در روز عید غدیر/ توزیع 5 هزار پرس غذا در ملایر