مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-26سياسي

اشتغال مددجویان بر پایه طرح های دانش بنیان را اولویت قرار می دهم


مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه اشتغال بر پایه طرح های دانش بنیان و مسکن مددجویان باید در اولویت اصلی قرار گیرد گفت: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی مددجویان نیز باید مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرسول شیخی زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد همدان با اشاره به پذیرش این مسئولیت توسط خود اظهار کرد: امیدوارم بتوانم در دوره جدید مدیریت در استان همدان موفق باشم و بتوانم انچه برای محرومان باید انجام شود را تحقق بخشم.

وی با بیان اینکه محرومان و نیازمندان از جایگاه با اهمیتی در جامعه نظام اسلامی دارند افزود: البته بعد از پیروزی انقلاب اهمیت به قشر محروم جامعه بیش از پیش نمود عینی یافت و احساس من این است که فکر می کنم فقط در کشور ما این اتفاق افتاده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان گفت: به برکت نظام و انقلاب اسلامی اولین نهاد و مجموعه برای خدمت به محرومان کمیته امداد تاسیس شد تا حق مطلب در خصوص محرومان ادا شود.

وی با اشاره به برنامه های خود در همدان گفت: در کمیته امداد هیچ فعالیت و خدمتی وجود ندارد که بر خدمت دیگری ارجح باشد چون با زندگی و معیشت محرومان سروکار داریم بنابراین همه فعالیت ها دارای اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مددجویان بر پایه طرح های دانش بنیان را اولویت قرار می دهم

اشتغال مددجویان بر پایه طرح های دانش بنیان را اولویت قرار می دهم