مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-26سياسي

مدیرکل کمیته امداد همدان معرفی شد


محمدرسول شیخی زاده به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان همدان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور، معاون استاندار و جمعی از مدیران و مسوولان همدان و کردستان پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد همدان تودیع و محمدرسول شیخی زاده به عنوان مدیرکل این مجموعه معرفی شد.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان  در این جلسه اظهار کرد: خودم را بدهکار و مردم را طلبکار می دانم و معتقدم باید تلاش های بیشتری می کردیم هرچند هر چه در بضاعت داشتیم در طبق اخلاص گذاشتیم.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه آنچه در عملکرد من است حاصل یک کار تیمی است افزود: جلب اعتماد مردم یکی از کارهایی است برای من در همدان مهم بود و سعی کردیم این مهم محقق شود.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی خیلی کار کردیم گفت: برای اولین بار در تاریخ کمیته امداد استان سه نفر از بانوان مسوولیت گرفتند و به جوانان در این مدت فضای کار بیشتری داده شد.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز کارهای زیادی انجام شد افزود: یک هزار واحد مسکن محرومین را در برنامه ساخت قرار دادیم که به زودی به اتمام می رسد، با سپاه نیز پروژه مشترک داریم که با همه این تلاش ها در پایان سال 1401 جشن خانه دار شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کمیته امداد همدان معرفی شد

مدیرکل کمیته امداد همدان معرفی شد