مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:002021-07-26سياسي

خط تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود


فناور و سازنده واکسن کوایران برکت گفت: استان اردبیل توانمندی های بی شماری دارد و بهتر است با حمایت مسئولان خط تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود.

- ایسنا/اردبیل فناور و سازنده واکسن کوایران برکت گفت: استان اردبیل توانمندی های بی شماری دارد و بهتر است با حمایت مسئولان خط تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود.

اصغر عبدلی چهار مرداددر مراسم تجلیل اعضای شورای شهر از این چهره برجسته علمی و محقق انستیتوپاستور ایران اظهار کرد: بنده به زادگاهم اردبیل و روستای کولانکوه افتخار می کنم چرا که بعد از سال ها حضور در تهران و عضو هیئت علمی انستیتوپاستور ایران همچنان خود را متعلق به دیار سبلان می دانم.

وی به فرآیند حضور خود در تهران و ادامه تحصیلات در رشته ویروس شناسی اشاره کرد و گفت: بنده بعد از اتمام تحصیلات در مقطع ابتدایی و متوسطه از سال 81 به تهران عزیمت کرده و در رشته ویروس شناسی تحصیلاتم را ادامه دادم و دوره تخصصی را در رشته واکسن بیماری های تنفسی در ایتالیا گذراندم.

فناور و سازنده واکسن کوایران برکت تصریح کرد: در همان روزهای نخستین شیوع کرونا برای مهار این پاندمی تصمیم گرفتیم تا واکسنی را تولید کنیم چرا که بر این باورم تنها راه مهار پاندمی کرونا تولید واکسن است که از همان اسفند سال 98 تولید واکسن استارت خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود

خط تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود