مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-26سياسي

پژوهشکده تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود


رییس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای شهر اردبیل گفت: طرحی در شورای شهر مطرح است تا به پاس زحمات ویروس شناس معروف ایران که اهل اردبیل است، پژوهشکده تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود.

- ایسنا/اردبیل رییس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای شهر اردبیل گفت: طرحی در شورای شهر مطرح است تا به پاس زحمات ویروس شناس معروف ایران که اهل اردبیل است، پژوهشکده تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود.

علیرضا پوستی چهارم مرداد در مراسم تجلیل شورای شهر اردبیل از سازنده واکسن کوایران برکت در شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما به وجود اصغر عبدلی از خطه نخبه پرور اردبیل در سطح ملی افتخار می کنیم که گام مؤثری را در تولید واکسن ضد کرونا برداشته و نام اردبیل را بار دیگر بر سر زبان ها انداخته است.

وی با تمجید از درخشش این محقق و فناور اردبیلی تصریح کرد: اصغر عبدلی به عنوان عضو هیئت علمی انستیتوپاستور ایران مطالعات دامنه داری را در یک سال گذشته برای مهار پاندمی کرونا انجام داد تا بالاخره موفق شد ترکیب مناسبی را برای تولید واکسن در مقابله با بیماری کرونا ارائه کند و امروز شاهد تولید و عرضه این واکسن در سطح کشور هستیم.

رییس کمیسیون سلامت و بهداشت شورای شهر اردبیل گفت: از طرف اهالی اردبیل از این چهره ممتاز و نخبه علمی قدردانی می کنیم و این موضوع را یادآور می شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود

پژوهشکده تولید واکسن در اردبیل راه اندازی شود